Reklamowanie własnej działalności

Prowadzenie własnego biznesu wymaga także inwestycji w reklamę. Niegdyś ogłoszenia o świadczeniu różnego rodzaju usług zamieszczano głównie w prasie, ewentualnie emitowano w telewizji (jednak przez wzgląd na stosunkowo wysokie koszty reklamy telewizyjnej tylko największe przedsiębiorstwa mogły sobie na to pozwolić. Dziś dostępnych jest o wiele więcej możliwości informowania potencjalnych klientów o swoich usługach, ofertach czy promocjach.

Profesjonalna wysyłka sms

Stosunkowo niedawno na rynku zaczęły pojawiać się firmy, które na życzenie zleceniodawcy wysyłają do określonej grupy odbiorców bezpłatne wiadomości tekstowe o treści wskazanej przez niego samego. Bazę danych (najczęściej składającą się wyłącznie z numerów telefonów) firmie realizującej zlecenie klient dostarcza sam. Dla przykładu – robiąc zakupy w sklepie sportowym klient wypełnia formularz ze zgodą na telefoniczne informowanie go o aktualnych promocjach. Wówczas dane z formularza są przekazywane do odpowiedniego podmiotu, który na zlecenie sklepu będzie wysyłał smsy ze stosownymi informacjami. Rozwiązanie to zyskało mnóstwo zwolenników zarówno wśród przedsiębiorców, jak i klientów. Obecnie jest powszechnie stosowane. Jego ogromną zaletą jest to, że klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania bezpłatnych wiadomości.

Wysyłka e-maili
Nowym rozwiązaniem jest także wysyłanie wiadomości e-mail do potencjalnych klientów. Odbywa się to na tej samej zasadzie co wysyłka smsów. Są one w pełni bezpłatne. Klient również ma prawo zrezygnować z otrzymywania wiadomości drogą elektroniczną w dowolnej chwili. Jedną z wad takiego rozwiązania jest to, że firmy zajmujące się mailingiem niejednokrotnie same pozyskują adresy mailowe (między innymi w różny sposób je wyłudzając), dlatego osoby otrzymujące wiadomości regularnie – nie wiedzą, dlaczego je otrzymują.

Telefonia komórkowa oraz internet dają mnóstwo możliwości reklamowania własnej działalności. Należą do nich między innymi mailing oraz wysyłanie smsów potencjalnym klientom. Obie te formy reklamy cieszą się dużą popularnością.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *